Σελίδες

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Τσακωμοί και φίλοι..!

Όλοι μας έχουμε  φίλους που έχουμε τσακωθεί και δεν μιλάμε πια...
Αλλα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που στο τέλος αλλάζουμε γνώμη και θελουμε μια επανασύνδεση μαζί τους ,αλλα πολλές φορες πιστεύουμε οτι ειναι πια αργά!
Ειναι τελικά;;


Μετα απο δική μου εμπειρία ανακάλυψα οτι δεν ειναι ποτε αργά!
Είχα εναν φίλο που είχαμε τσακωθεί πολυ ασχημα πέρσι και δεν μιλούσαμε καθόλου...
Το σχολειο ξανάρχισε και δεν είχαμε ανταλλάξει ουτε ενα "γεια"
Ηταν πολυ καλός φίλος αλλα ειχε εναν χαρακτήρα δυνατό και λιγο περίεργο,πράγμα που μας οδήγησε στον τσακωμό...
Μετα απο ολα αυτα ηληκρινα δεν ήξερα πως να του ξανά μιλήσω.Πως μπορεις να μιλήσεις σε κάποιον που οι τελευταίες λέξεις  που ανταλλάξατε ηταν οι χειρότερες;;
Φυσικά θα μπορούσες να ζητήσεις απο το πρωσωπο που τσακωθηκες μαζί,να μιλήσετε και να του ζητήσεις συγγνώμη...!Αλλα έλα που υπάρχει και αυτος ο εγωισμός!σε κανέναν δεν αρεσει να ζητάει συγνώμη..αν και πρέπει..
Στην περίπτωση μου ομως δεν ζήτησε κανείς σε κανέναν συγνώμη!
Ειχει εδω και μια εβδομάδα που ανταλλάζαμε καλημερες και κάναμε μικρές συζητήσεις,αλλα δεν φαινότανε να προχωρούσε η κατάσταση μεχρι χτες!Πειρα το θαρος και εκανα μια πιο μεγάλη σηζητηση αγνοώντας την κολλητη μου που δεν ήθελε να τον κοιτάει ουτε στα ματια..!
Απλός του μίλησα σαν να μην ειχε συμβεί τίποτα!
Σημερα ολα ηταν σχεδόν οπως πριν!(μονο με εμένα και τον φίλο μου)
Δυστυχώς η κολλητη μου δεν φαινετε να  εχει ξεχάσει ολα αυτα που έγιναν..!

Λοιπόν μετα απο αυτή την ιστορία εχω να σου πω κάποιες συμβουλές πανω σε τέτοια θέματα!

1.ΝΑ έχετε θαρος να μιλήσετε με το άτομο που έχετε τσακωθεί!

2.Αν ηταν κάποιος πολυ καλός φίλος και δεν θέλεις να τον χάσεις μην αφήσεις τον χρόνο να περάσει!Μετα θα ειναι πιο δύσκολο να τα ξανά βρείτε..!

3.αν θες να μιλήσεις με αυτο το άτομο αλλα οι υπόλοιποι φίλοι σου δεν θέλουν μην τους ακούς!ΑΥτοι κάνουν οτι θέλουν στη ζωή τους!σωστα;
Τοτε και εσυ κανείς οτι θέλεις!
Εσυ διαλέγεις του φιλους σου!οχι οι άλλοι!

4.μην κολλας στο παρελθόν!

5.(οχι ακριβώς συμβουλή)
Ολοι μας έχουμε διαφορετικούς χαρακτήρες!δεν γίνετε να συμφωνούμε δε ολα!αν αγαπάς κάποιον πραγματικά δέχεσε τα καλα και τα άσχημα του χαρακτήρα του!κανεις δεν ειναι τέλειος!

Αυτα!ελπιζω να σας βοήθησα!και τονίζω οτι αυτή ειναι η γνώμη μου σε αυτο το θέμα ξέρω οτι σε μερικές περιπτώσεις δεν ισχύουν οι συμβουλές μου..

~~λιιτα~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...