Σελίδες

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Οι αδερφούλες μου και εγω^^

Ο τίτλος μπερδεύει λίγο.Εγώ είμαι Selenatοr και οι άλλες selenators είναι αδερφές μου. Κάποιες φορές με πιάνει κατάθλιψη:Γιατι να μην μπορώ να δω την Σελίνα; Αμμα όμως δεν έχεις αδερφές να σε υποστιρίζουν σε παίρνει τελείως από κάτω.Εγω είμαι ευγνόμων σε 2 άτομα. Τα όνοματα τους: Δανάη και Φραίρη. Tις λατρέυω <3 Αν δεν ήταν αυτές δεν ξέρω τι θα έκανα. Μαζί κάνουμε όνειρα γαι την Σελίνα μας και ξεπερνάμε κάθε όριο. Τώρα που διαβάζουν αυτό το άρθρο να ξέρετε ότι ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ<3


                        Χρ.υΣ.α

1 σχόλιο:

  1. Το ίδιο ισχύει και για το Echelon, τους φαν των Thirty Seconds To Mars, είμαι περίφανη που είμαι μέρος του γιατί δεν είμαστε απλά ''φαν'' είμαστε ανθρωποι απο ολο τον κοσμο με ένα κοινο ενδιαφερον, είναι μοναδικο το γεγονος οτι παρ'ολο που δεν γνωριζομαστε νιωθουμε και ειμαστε οικογενεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...